There was a problem loading the comments.

Zakaj sporočila v Gmailu prispejo pod vsiljeno pošto?

Support Portal  »  Baza znanja  »  Viewing Article

  Print
Ker je pravih vsiljenih (spam) sporočil vedno več in več, morajo ponudniki vedno znova osveževati in nameščati nove spam filtre (ti so vedno strožji), kar lahko povzroči, da se vaše sporočilo uvrsti pod vsiljeno pošto in to že samo na podlagi ene besede.

Gmail po svojih (skritih) kriterijih avtomatsko zazna sumljivo pošto in jo uvrsti pod mapo Vsiljena pošta.
Vsako sporočilo, ki je pristalo v navedeni mapi, ima zgoraj pasico na kateri piše zakaj je to sporočilo bilo označeno kot vsiljeno.

AxXZ0fzgukBZAAAAAElFTkSuQmCC

wIMAEoWR5n9rihPAAAAAElFTkSuQmCC

D7zp5TdHaw0xAAAAAElFTkSuQmCC

Nekateri razlogi:

-ponarejeni e-poštni naslovi
-lažno predstavljanje
-Gmail ne more potrditi, da je sporočilo poslalo podjetje ali oseba (neznani pošiljatelj)
-v kolikor Gmail uporabljate, ko ste v službi, šoli ali v kakšni drugi organizaciji, je lahko skrbnik organizacije določil, nekatera sporočila naj bodo označena kot vsiljena
-če je vsebina sporočila prazna ali se ta “ujame” v spam kriterije (prevelika podobnost z ostalimi sporočili, ki jih je Gmail prepoznal kot spam)
-v kolikor uporabljate besede (v naslovu ali vsebini), ki jih Gmail označi kot “spam besede” (finance, brezplačno, akcija, problem, evro
-v kolikor je nekaj prejemnikov vaših sporočil označilo poslana sporočila kot vsiljena
-če se je vaša domena znašla na t.i. črni listi (kredibilnost domene)
-če ne sledite dobri praksi Gmaila
-če ste pošiljali masovno sporočilo (tudi na emaile, ki ne obstajajo) in niste sledili primerom dobre prakse
-sporočila, ki vsebujejo le html
-url povezave, ki se preusmerijo na drugo spletno stran kakor je napisana v linku

Več: https://support.google.com/mail/answer/1366858?hl=sl&ref_topic=3395161

Kaj lahko naredim?

-za množična sporočila uporabljajte za to namenjene storitve ali skladen ID naslov (smernice za pošiljanje množičnih sporočil > https://support.google.com/mail/answer/81126)
-objavite SPF zapis (SPF določa, kateri gostitelji imajo dovoljenje za pošiljanje sporočil iz dane domene, kar stori tako, da ustvari zapis SPF)
-uredite si IP naslov (svoj IP naslov vam ne more zasmetiti nihče drug)
-pazite na DKIM (DKIM omogoča pošiljateljem elektronsko podpisovanje zaupanja vrednih sporočil tako, da jih lahko prejemniki preverijo z javnim ključem)
-več: https://support.google.com/mail/answer/81126#delivery, https://support.google.com/mail/answer/6227174?hl=en
-preverite kredibilnost svoje domene in emaila > https://gmail.com/postmaster/, https://support.google.com/mail/answer/6258950?hl=sl&ref_topic=6259779
-izognite se spam besedam
-vedno preverite ali naslov kamor pošiljate zares obstaja (oz. je pravilno zapisan) > http://sl.emailverifier360.com
-povezave (linki) naj bodo pravilno usmerjeni
-sledite dobrim HTML praksam (v kolikor ga uporabljate)
-poprosite prejemnike, da naj vas označijo kot > ni spam (ni vsiljena pošta)
-poprosite prejemnike, da vam sporočijo zakaj je vaše sporočilo pristalo pod vsiljeno pošto in na podlagi tega ukrepajte

Share via

Related Articles


Self-Hosted Help Desk Software by SupportPal

Tags

© Humanfrog