There was a problem loading the comments.

Zakaj se karakteristike mojega paketa gostovanja razlikujejo od objavljenih na spletni strani?

Support Portal  »  Baza znanja  »  Viewing Article

  Print

Žabci stalno iščemo izboljšave v ponudbi naših storitev in posledično se lahko zgodi, da se stari paketi lahko od novega nekoliko razlikujejo.

Stare pakete je sicer mogoče nadgraditi brezplačno, vendar običajno to pomeni, da je potrebno račun za gostovanje preseliti na novejši strežnik.
Selitev lahko naročnik izvede sam (začasno se mu omogiči uporabo dveh računov), v kolikor pa želi, da selitev izvedemo pri Zabec.net, se strošek selitve obračuna.

Čemu je temu tako?


Razlogi so predvsem tehnične narave - na novejših strežnikih, z nameščeno novejšo programsko opremo, lahko ponudimo več.

Ampak jaz želim novega!


Ni problema, edina stvar, ki jo potrebno storiti je selitev datotek in nastavitev spletne strani na nov strežnik.
Začasno se omogoči uporaba obeh računov za gostovanje, tako starega, kot novega.
V primeru, da želite, da selitev vsebin spletnega mesta izvede Zabec.net, se storitev obračuna.

Kako vas obvestim, da bi rad prešel na novejši strežnik?


Oglasite se na naš podporni center preko info@zabec.net, ali strani https://support.humanfrog.com/en/tickets/create/step1 oddajte zahtevek, da se dogovorimo o vseh podrobnostih.
Za prenos vam omogočimo 7 dni časa.


Share via

Related Articles


Self-Hosted Help Desk Software by SupportPal

Tags

© Humanfrog