There was a problem loading the comments.

Kako pravilno napišem/oddam zahtevek za podporo?

Support Portal  »  Baza znanja  »  Viewing Article

  Print

Razumemo, da ste nemirni ob težavi, ki se vam pojavi vendar bi želeli navesti nekaj primerov, ki nam olajšajo reševanje težav.
Večino časa se ponudniki ukvarjamo s prijavami napak v stilu "NE DELA!!!!!", kar pa nam žal ne omogoča diagnoze ter zahteva od vas in od nas veliko nepotrebnih napisanih sporočil, da pridemo do rešitve težave.

Da bomo hitreje rešili vaše vprašanje/težavo bi prosili, da ob zahtevku pošljete:

  1. Kdo ste (naročnik)
  2. Na katero storitev se težava nanaša (ime domene, gostovanje, spletna pošta, vps, urejanje administracije, spletna stran...)
  3. Kdaj se je to zgodilo (datum, čas)
  4. Kaj točno se je zgodilo (čim bolje opišite postopek kako je prišlo do težave in kakšna težava/napaka se je pojavila)
  5. IP lokacijo (pridobite jo preko http://ip.zabec.net)
  6. Kakšne so napake oz. kaj vam javi (velikorat sistem že sam javi kje in kakšna je težava, prosim posredujte nam napako)
  7. Tip naprave in programa (npr. računalnik, Windows 10)

 

Tako nam boste olajšali zadeve in rešitev bo mnogo hitrejša.

HVALA.


Share via

Related Articles


Self-Hosted Help Desk Software by SupportPal

Tags

© Humanfrog